12 Ekim 2013 Cumartesi

İzmir'den Otostop

Çanakkale yönüne gidecekseniz: İzban (İzmir banliyö) trenine binin, son durak olan Aliağa'ya kadar gidin. Orada anayola çıkın ve ışıkların hemen sonrasında başlayın.

Güneye inecekseniz: Yine İzban ile gidilebilir ama henüz tecrübe etmedim. Gaziemir, Sarnıç veya Adnan Menderes Havalimanı duraklarından hangisi otobana en yakın ise orada inip otobana yürünebilir. Bir gün denersem en iyi yolu yazarım buraya.

Diğer seçenek ise, şehir içinden, Göztepe'den giden çevre yoluna çıkmak. Bu yola çıkıp otostop çekilebilir ve otobana çıkılabilir. Ben bir kez denedim ve otobana çıkana kadar birkaç araç değiştirdim ama çok da hızla çıkmayı başardım şehirden.

Manisa, Balıkesir, Bursa yönüne gidecekseniz: Henüz denemedim ama sanıyorum ki Bornova'dan bir otobüs veya dolmuşla Manisa tarafına doğru şehirden çıkıp uygun bir yerde yapabilirsiniz.

İzmir'de çevre yolu şehir içinden geçtiği için bunların dışında ara yerlerden çevre yoluna çıkarak da deneyebilirsiniz. Ama şehir çıkışlarına ulaşmak çoğu zaman hızlandırır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder